Nou apunt al Blog de la Revista de Llengua i Dret, d’Avel·lí Flors

El passat dijous, 9 de juny de 2016, el Blog de la Revista de Llengua i Dret publicava un nou apunt titulat «Més enllà del disseny: l’impacte de les pràctiques lingüístiques a l’aula en el desplegament del “model de línies” al País Valencià», d’Avel·lí Flors-Mas (UOC, UB).

Aquest apunt no pretén aportar arguments suplementaris sobre l’oportunitat d’aquest model, ni s’hi valoren les (previsibles) dificultats per a implantar-lo i la possibilitat que genere un conflicte afegit al contenciós actual a l’entorn de l’escola privada-concertada, amb la complicitat de Ciutadans i el PP. L’objectiu és posar l’accent en un aspecte que rarament emergeix en el debat públic sobre les polítiques lingüístiques educatives però que resulta rellevant a l’hora de valorar-ne l’efectivitat: l’impacte de les pràctiques lingüístiques de professors i alumnes a l’aula, i el paper d’aquests com a agents de la gestió lingüística (Spolsky 2009) de les aules.
Font: Blog de la Revista de Llengua i Dret 9/6/16

Podeu llegir l’article a través del següent enllaç: «Més enllà del disseny: l’impacte de les pràctiques lingüístiques a l’aula en el desplegament del “model de línies”»

Advertisements